ZADNJE OBAVIJESTI
 

Vodne usluge d.o.o.IZJAVA O MISIJI, VIZIJI I KLJUČNIM CILJEVIMA DRUŠTVA VODNE USLUGE d.o.o. BJELOVAR

Cjenik usluga

 

Kontakt informacije

Vodne usluge d.o.o. Bjelovar
Ferde Rusana 21, 43 000 Bjelovar
Broj računa: 2402006-1100683933
IBAN: HR6624020061100683933
OIB: 43307218011
Tel: 043/215-701
e-mail: info@vodneusluge-bj.hr
Radno vrijeme: 
ponedjeljak – petak 7:00-15:00
 
Blagajna
Ferde Livadića 14a, 43000 Bjelovar
Radno vrijeme blagajne: 
ponedjeljak – petak 7:00-15:00
 
Ferde Rusana 21, 43000 Bjelovar
Radno vrijeme blagajne: 
ponedjeljak – petak 7:00-15:00
 
 
VODOMJERNA SLUŽBA:
tel.043/215-703;  vodomjerna_sluzba@vodneusluge-bj.hr
 
NAPLATA I REKLAMACIJE: 
tel. 043/215-722 - redovni računi
tel. 043/215-712 - ovrha naplate
tel. 043/215-713 - ovrhe - pravna služba
 
TEHNIČKI UVJETI PRIKLJUČENJA: 
tel. 043/215-720; monika.svec@vodneusluge-bj.hr
 
PRIJAVA KVARA:
mob. 099/480-3110 i/ili 099/390-7956 
 

KOM.NET

MISIJA

Misija društva Vodne usluge d.o.o. Bjelovar je sigurna, kontinuirana i kvalitetna isporuka pitke vode korisnicima, te odvodnja i pročišćavanje otpadnih voda po najvišim ekološkim standardima na uslužnom i aglomeracijskom području grada Bjelovara i okolnih JLS.

Kvalitetom, točnošću i pouzdanošću pri realizaciji svojih usluga trajno ispunjavati potrebe i očekivanja naših korisnika i ostalih zainteresiranih strana uz istovremenu brigu o zaštiti okoliša i očuvanju prirodnih resursa.

 Društvo se obvezalo na poštovanje poslovnih, profesionalnih i etičkih normi, na stalno unapređivanja poslovanja povećanjem prihoda kroz povećanje dostupnosti usluga korisnicima, poštivanje i ispunjavanje potreba i očekivanja svih zainteresiranih strana te podizanje kvalitete i sigurnosti isporuke, a u skladu s vizijom i ciljevima Društva.

VIZIJA

Društvo Vodne usluge d.o.o. Bjelovar je javni isporučitelj usluga javne vodoopskrbe i javne odvodnje na uslužnom području 4 koje obuhvaća aglomeracijsko područje grada Bjelovara i okolnih JLS.

 Vizija društva je suvremenim pristupom razvoju vlastitih tehničko – tehnoloških i ljudskih resursa postati, po kvaliteti i pouzdanosti vodeći pružatelj usluga vodoopskrbe i odvodnje te pročišćavanja otpadnih voda u regiji i šire, biti spreman na nove izazove i prilagodbu promjenama kako na lokalnom tako i na tržištu šire regije, a sve sa ciljem da prostor na kojem djelujemo učinimo ugodnijim i poželjnijim za život, a zadovoljstvo naših osnivača/vlasnika i korisnika usluga stalno rastućim, odnosno postati poduzeće zasnovano na načelima poslovne izvrsnosti i ekološke održivosti.

CILJEVI

Korisnici koji su zadovoljni sigurnošću isporuke i kvalitetom usluga javne vodoopskrbe i javne odvodnje na uslužnom području tvrtke.
Cijene usluga formirane po načelu priuštivosti za korisnike, a koje osiguravaju financijski stabilno i dugoročno održivo poslovanje.
Učinkovita suradnja s lokalnom zajednicom i osnivačem.
Zadovoljni i educirani zaposlenici.
Zaštita voda po najvišim ekološkim standardima EU.
Transparentno i na poštivanju zakona utemeljeno poslovanje.

POLITIKA

Politika kvalitete je usmjerena na ispunjavanje potreba i očekivanja svih zainteresiranih strana.

KORISNICI USLUGA

Trajno ispunjavati potrebe i očekivanja korisnika usluga, te težiti njihovom maksimalnom zadovoljstvu kroz osiguranje o konstantnoj dostupnosti vode, zdravstvenoj ispravnosti vode, pročišćavanje otpadnih voda i smanjenje utjecaja na okoliš.
Stalno unaprjeđivati našu tehničku opremljenost i održavati sposobnost pružanja najvišeg nivoa usluga u svim djelatnostima.

ZAPOSLENICI

Osigurati zapošljavanje stručnih i ambicioznih radnika koji će imati mogućnosti napredovati i podizati svoje kompetencije.

Osigurati maksimalnu sigurnost, zaštitu zdravlja, prevenciju pojave ozljeda i profesionalnih oboljenja, sigurnost radnog mjesta i poštivanje radnih prava. a. 

DOBAVLJAČI I PARTNERI

Težiti uspostavljanju partnerskih odnosa s dobavljačima/kooperantima i kroz obostrano koristan odnos izgraditi najviši nivo povjerenja

VLASNIK – GRAD BJELOVAR

Kontinuirano unaprjeđivati sustav upravljanja temeljen na zahtjevima normi ISO 9001 i 14001.
Stalno pratiti promjene u okruženju, procjenjivati rizike vezane na sve aspekte poslovanja i na taj način osigurati dugoročno održivo poslovanje.
Pravovremeno i kvalitetno planiranje i izvješćivanje, te osiguranje potpuno transparentnog poslovanja.

TIJELA DRŽAVNE UPRAVE

Osigurati usklađenost sa zakonskim propisima.

 Poslovanje u skladu sa zakonskim propisima i puna primjena financijskog upravljanja i kontrola.